Förenkla företagets personal- och lönehantering

Många företagsidéer kräver att du har anställd personal för att kunna skapa en lönsamhet. Det undgår ingen att det här med personal och löner kan vara en utmaning, minst sagt. Därför är det bra att det finns fler och fler verktyg du kan använda dig av för att göra det lite enklare.

Säg hejdå till pappersmappar

Tack vare att vi är ett så uppkopplat samhälle kan vi sköta en stor del av de administrativa uppgifterna digitalt. På personalkollen.se kan du enkelt få en överblick av ditt företags ekonomi, dina anställdas arbetstider, löner, scheman och mycket mer. Där finns även funktioner som hjälper dig att, i realtid, analysera och utvärdera inkomster och utgifter.

På så vis kan du tydligt se vad som tar in mest inkomster och vart det går mer utgifter. I sin tur innebär det att du kan skapa en bättre budgetkalkyl, en mer precis prognos och veta exakt hur du kan skapa bättre lönsamhet.

Eftersom plattformen är integrerad med så många olika kassasystem, bokföringssystem och även HR-system kan du sömlöst sätta ihop flera tjänster på ett och samma ställe. Du får en smidigare överblick av ditt företags hälsa, din personal och deras lönehantering.